Voor Nederlands scroll naar beneden!

 

If you create a transaction and then discover an error somewhere (an incorrect e-mail address, telephone number, or the content of the document itself), what options are available?

Active transactions cannot be edited in any way.

If you need to change something, you must withdraw the ‘old’ transaction and create a new one in its place with the correct information. 

How to withdraw a transaction:

Figure 1 – Find the relevant transaction under Transaction Overview.

Figure 2 – Under ‘Details', click the ‘Withdraw transaction’ button to withdraw the transaction.

Figure 3 –There is space here to provide additional information about why the transaction is being withdrawn. This information will be sent to the signers.Now click ‘Withdraw transaction’ to finalise the cancellation.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer u zojuist, of enige tijd geleden, een transactie heeft aangemaakt en u ontdekt dat er iets in deze transactie niet klopt - een emailadres, telefoonnummer, of iets in het document zelf - wat zijn dan de mogelijkheden?

Van actieve transacties is het niet mogelijk om gegevens aan te passen.

Mocht er toch een transactie moeten worden aangepast, dan luidt het advies om de 'oude' transactie te annuleren, en hiervoor een nieuwe aan te maken met de juiste gegevens.

Stappenplan voor het annuleren van een transactie:

Figuur 1 - Het opzoeken van de relevante transactie in het Transactie Overzicht

Figuur 2 - Onder de Transactie Details is de knop 'Transactie intrekken' te vinden,
hiermee kan deze transactie geannuleerd worden

Figuur 3 - U kunt aanvullende informatie opgeven waarom deze transactie wordt geannuleerd, welke ook gecommuniceerd kan worden naar de ondertekenaars.
Een druk op de knop 'Transactie intrekken' maakt de annulering definitief.

Ons support team helpt u graag verder via de chat of via support@ondertekenen.nl

Did this answer your question?