Voor Nederlands scroll naar beneden!

Figuur 1 - Choose Password lost when logging in

Figuur 2 - Fill in the emailadress from the account


When the emailadress is registered with us, you will receive an email with a link to reset your password. 

Figuur 3 - Click on the link in the email to reset the password  

I have not received an email!

When you do not receive an email, there could be 2 things:

  • There is no account registered with that email
  • If there have been too many email requests; it is not possible to reset the password for 24 hours. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wanneer het emailadres als account bij ons geregistreerd staat zal er een email naar dit adres worden gestuurd met een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik ontvang geen email!

Wanneer je geen email ontvangt kunnen er twee zaken aan de hand zijn:

  • Er bestaat geen account op dit adres
  • Er is te vaak een email aangevraagd: voor 24 uur is het niet mogelijk een wachtwoord herstel uit te voeren

Ons support team helpt u graag verder via de chat of via support@ondertekenen.nl

Did this answer your question?