Voor Nederlands scroll naar beneden!
 

If a signer claims not to have received the e-mail, go through the following steps:

  • Check the spam folder.
  • Wait for one hour. Some mail clients or servers do not download the e-mail straight away.
  • Check the transaction details in the portal. Is the e-mail address spelled correctly? Does the status say ‘Waiting for signer’? What happens if you try to send an e-mail to the address yourself?
  • If there are multiple signers: check whether the invitation is to be sent ‘in order’. Is it still waiting for a signature from one of the other signers? To find out, check the transaction details in the portal.
  • Copy the transaction ID and the e-mail in question, and send it to us in the chat. We will investigate what is wrong, and what the status of the e-mail is.

We use an internationally accepted e-mail service. The cause of any missing e-mails virtually never lies with our system. For this reason, please go through the above steps first before contacting us!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer een ondertekenaar aangeeft de mail niet te ontvangen kun je de volgende stappen doorlopen:

  • Controleer de spamfolder
  • Wacht een uur. Sommige mailcliënten of servers downloaden de mail niet direct.
  • Bekijk de details bij de transactie in het portaal. Is het mailadres goed geschreven? Is de status daar 'verzonden'? Probeer zelf een mailtje te sturen naar dit adres, komt dit wel aan?
  • Bij meerdere ondertekenaars: controleer of de uitnodiging op volgorde is verstuurd, en of deze nog bij één van de andere ondertekenaars is blijven hangen. Bekijk daarvoor de details bij de transactie in het portaal.
  • Kopiëer het transactieID en het email in kwestie en plak het in de chat. Wij gaan controleren wat er mis is, en wat de status is van het mailtje.

We gebruiken een internationaal geaccepteerde mailservice. In praktisch alle gevallen ligt de oorzaak van het niet aankomen van de uitnodigingsmailtjes niet bij het systeem van ons. Doorloop daarom eerst bovenstaande stappen voor je contact opneemt!

Did this answer your question?